1402-11-17 12:26
457
0
88696
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا:

انقلاب اسلامی هیمنه دشمنان را برهم زد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گفت: موقعیت استراتژیک ایران مورد طمع دشمنان بود و با حضور محمدرضا شاه یک ایمن‌سازی برای خودشان ایجاد کرده بودند و خیال‌شان راحت بود که ایران گوش به فرمان آنها است اما انقلاب اسلامی هیمنه دشمنان را بر هم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، باقر رحمانی ظهر امروز با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیدشت دهه فجر همچنین سالروز حفاظت اطلاعات در گرگان اظهار کرد: پیروزی و به ثمر نشستن نهضت امام خمینی (ره) یکی از پدیده‌های منحصر به فرد زمان معاصر است زمانی که امام راحل قیام خود را پایه‌گذاری کرد در داخل کشور همه مخالف با امام بودند.

وی گفت: دولت طاغوت با ابزار و سیستم اطلاعاتی و از طریق ساواک، تمام یاران امام را دستگیر یا تبعید و تشکیلات آنها را به هم ریخته بود از اینرو امام به تنهایی نهضت خود را آغاز کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا افزود: دور بودن امام از ایران اسلامی و تبعید ایشان به ترکیه و نجف و فرانسه باعث شد که فاصله بین امام و امت ایجاد شود.

رحمانی ابراز کرد: امام پیام خود را از طریق نوار کاست و اعلامیه انجام  می‌داد و این در حالی بود که هیچ کسی در منطقه بین‌الملل خواهان تغییر نظام و حکومت یهلوی نبود.

وی  در خصوص مخالفت استکبار جهانی با انقلاب ایران گفت: استکبار، ایران را پایگاه و مامنی برای خودش می‌دانست، موقعیت استراتژیک ایران مورد طمع دشمنان بود و با حضور محمدرضا شاه یک ایمن‌سازی برای خودشان ایجاد کرده بودند و خیالشان راحت بود که ایران گوش به فرمان آنها است.

رحمانی؛ باور امام به نصرت الهی را دلیل پیروری انقلاب به رهبری امام خواند و بیان کرد: امام به نصرت الهی باور داشت و به سه اصل نصرت الهی، وعده الهی و خودباوری اعتقاد کامل داشت.

وی توضیح داد: امام به این وعده الهی باور داشت که هر کس دین خدا را یاری کند خدا هم او را یاری می‌کند برای همین با دست خالی و بدون هیچ یار و یاوری در این مسیر با وجودیکه ممکن بود هر لحظه از طریق رژیم طاغئوت در خطر باشند حرکت کرد و همین امر باعث پیروزی انقلاب شد.

رحمانی ادامه داد:  امام  راهی که در آن قدم گذاشته بود را تکلیف خود می‌دانست از اینرو انقلاب را کمک  و یاری دین خدا می‌دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در رابطه با مردم باوری امام گفت: یکی از اصولی‌ترین باورهای امام باور به مردم بود از همان روز ابتدای دستگیری امام توسط عوامل ساواک در فرمایشات خود یارانش را کودکان در گهواره خواند.

وی افزود: این باو تا ۴۵ سال پس از انقلاب هم در بین امامین جامعه وجود دارد، و در کمتر از سه ماه پس از پیروزی انقلاب  انمام همه پرسی حاکمیت  را انجام دادند.

رحمانی ادامه داد: انتخاب مسئولینی توسط مردم که مورد نظر امام نبود برخلاف برخی که سعی می‌کنند انتخابات را نمایشی بخوانند نشانده این بود انتخابات واقعی و هر آنچه مردم میخواهند می‌باشد.

وی افزود: برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات در کشور نشان دهنده این است که حاکمیت صد درصد به مردم اعتماد دارد.

وی در خصوص اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انتخابات در هر برهه‌ای دارای حساسیت بوده است ،انتخابات خبرگان در ۱۱ اسفند و مجلس شورای اسلامی هر دو در جای خودش حائز اهمیت هستند اما آنچه که بیشتر از انتخابات مهم است شرکت در انتخابات است.

رحمانی بیان کرد: دشمن همه داشته‌هایش را به کار گرفته که حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد اما خواسته امام امت این است که انتخابات به صورت حداکثری برگزار شود.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.